Kun mietit, mistä aiheista sinun kannattaa verkkosivuillasi kirjoittaa, et kaipaa monimutkaisia raportteja englanniksi tai loputonta listaa avainsanoja, joilla ei ole tekemistä bisneksesi kanssa.
Tarvitset selkeän vastauksen. Mitkä hakusanat tuovat juuri sinulle oikeita asiakkaita, ja mistä aiheista kannattaa kirjoittaa.
Olen tehnyt avainsanatutkimuksia ja hakukoneoptimoitua sisältöä yli 15 vuoden ajan. Olen nähnyt, mikä toimii ja mikä ei. Minulla on myös pitkä tausta ohjelmistokehityksessä, ja yhdistänkin kokemukseeni itse kehittämiäni työkaluja, jotka loistavat suomenkielisissä hauissa alan yleisiä englannille optimoituja työkaluja paremmin.
Olen tehnyt avainsanatutkimuksia eri alojen yrittäjille, mukaan lukien matkailu, piharakentaminen, siivous, kirjanpito, asianajo, tuholaistorjunta, metalliteollisuus, arvometallien kauppa, hautausala, korjausrakentaminen, kierrätys, portaikkojen, golf-tarvikkeiden, atex-laitteiden, lasirakennusten ja putkirakenteiden valmistus ja kauppa, muutaman esimerkin mainitakseni.
Lisäksi olen vastannut hakusanoihin liittyvistä tutkimuksista ja sisältösuunnittelusta yhdellä Suomen suurimmista matkailusivustoista, jolla tätä nykyä on yli 10 000 indeksoitua sivua Googlessa ja noin 250 000 kuukausittaista vierailijaa.
Teen tutkimuksia kaiken kokoisille yrityksille, mutta yksinyrittäjät ja pienyrittäjät ovat erityisen lähellä sydäntäni, olenhan itsekin toiminimiyrittäjä. Siksi annan heille 30 % alennuksen. Miksi? Koska tiedän, miltä tuntuu tehdä asioita itse, ilman isoa tiimiä selän takana, ja tiedän että varsin pienillä asioilla voi saada tässä yritysten kokoluokassa suuria asioita aikaan.
Autan sinua löytämään niin yksittäisiä lyhyitä avainsanoja kuin pitempiä hakulauseita, joita sinun kannattaa tavoitella hakukoneissa ja AI-optimoinnissa, ja miettimään näiden pohjalta aiheita, joista voit kirjoittaa sisältöä kotisivuillesi tai verkkokauppaasi. Alkuun pääsemme, kun kerrot sivujesi osoitteen ja listaat ne tuotteet ja palvelut, joihin liittyvistä hauista olet kiinnostunut.